Followers

Saturday, July 21, 2012

Engagement Day : Jay + Julie ( Finished )

Assalamualaikum semua.. ^_^

Salam Ramadhan Al-Mubarak.. Selamat Menjalani Ibadah Puasa..
Rasa macam baru je Ramadhan yg lepas meninggalkan kita..
Syukur alhamdulillah, kita bertemu lagi dgn Ramadha kali ini..
Semoga kita semua dapat menempuhnya dengan penuh kesabaran..
Insyaallah..^_^

Baru-baru ni aku ada update pasal Engagement Photoshoot kan? Kalau tak tau lagi sila klik sini --> Engagement Day : Jay & Julie . Sila tatap gambar tersebut untuk menambahkan minat korang untuk mengupah aku sebagai photographer korang. Tak kisahlah majlis apa pun. ^_^

Alhamdulillah, hari ni selesai jugak kerja aku meng'edit' gambar dan buat cover album. Aku dah cuba sedaya upaya untuk bagi yg terbaik, harap-harap client suka dengan hasil kerja aku. Insyaallah. ^_^

Acaner? Cantik tak? hahaha


Yang ni pakej without photo album..
caj untuk pakej ini bernilai RM150 - RM300 ( bergantung pada jumlah gambar dan saiz bingkai )
Anda akan dapat :-
1 keping CD (gambar dah siap edit)
1 keping CD (gambar yg belum edit)
1 bingkai gambar (saiz boleh pilih 3R, 5R. 8R dan lain-lain)


Sekiranya korang memerlukan photography service..
Tak kiralah nak tangkap korang tengah berposing atas katil sendiri ke..
Outdoor shooting ke..
Couple Shoot..
Kids Photoshoot..
Family Photoshoot..
Pre-Wedding..
Nikah..
Sanding..
Tunang..
Convocation..(dari yg tadika sampai ke Master pun boleh!)
Kecuali malam pertama!!! Hahahaha..

Korang boleh hubungi no aku :-
Aliff Bohari : 017 - 9919492

Untuk menempah khidmat fotografi mengikut bajet korang sendiri..
Diulangi!!
Anda sediakan bajet, dan dengan bajet itu aku akan cuba sedaya upaya untuk melakukan yg terbaik!!

tapi bajet tu tolong logik sikit..
kalau RM50 nak mintak album, frame gambar bagai..
mungkin aku akan jadi photographer papa kedana..
hahaha...


A L I F F B O H A R I

Step From Abnormality

^_^


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...