Followers

Sunday, May 27, 2012

My Favourite Animal Pal in Madagascar3: Europe’s Most Wanted

Assalamualaikum semua.. ^_^

Selepas kemunculan Madagascar dan Madagascar 2 : Escape 2 Africa . Kini Dreamworks Animation bakal menayangkan Madagascar 3 : Europe's Most Wanted pada 7 Jun 2012. Pastinya anda masih mengingati keletah haiwan - haiwan yang boleh berkata - kata di dalam siri animasi Madagascar sebelum ini. Agak lucu kan? :-)


Di Pawagam pada 7 Jun 2012
Abaikan 8 Jun tu..
itu untuk tempat lain..
haha..^_^

Mesti ada diantara korang yang meminati salah satu haiwan tersebut. Tapi takdelah feeling lebih - lebih.. Nak kena cepuk bercinta dengan binatang? hahaha.

Masih ingat lagi Alex? singa dengan bulu yang kembang di kepala. Comel kan? ^_^


Alex singa yang comel
^_^

Bagi aku, watak yang paling aku minat adalah watak Alex seekor singa zoo yang terlalu dimanjakan. Keletah Alex bertambah menarik apabila di dalam filem Madagascar yg pertama , Alex dan kawan-kawannya telah melepaskan diri dari zoo dengan mengikuti empat penguin iaitu Skipper, Kowalski, Rico dan Private ke Madagascar. Alex yg kelaparan, melihat kawannya Marty si kuda belang sebagai daging steak yg enak dimakan. Mesti korang ingat lagi part ni kan? Yang Alex terbayangkan banyak daging masa dia melihat Marty. Semasa Alex sedang kelaparan. Hahaha.. sumpah kelakar weyhhh..




Apa yang akan berlaku dalam Madagascar 3 : Europe's Most Wanted ni? haaa.. mesti korang rasa teruja nak tau apa yg berlaku pada siri animasi yg terbaru ini kan? Apa kata kita ramai2 pergi menonton pada 7 Jun 2012 (Khamis) di pawagam yang berdekatan.

Nahhh! Ini trailer untuk siri animasi Madagascar 3 : Europe's Most Wanted :-


Harap korang teruja untuk menyaksikan filem terbaru daripada Dreamworks Animation ini. Jom sama-sama pecah perut dekat pawagam! ^_^


A L I F F B O H A R I

Step From Abnormality

^_^




2 comments:

Suza said...

xsbr nk tgk :) hai !

Muhammad Alif Bin Bohari said...

@Suza

Hahaha..nanti pergi tengok okay.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...