Followers

Sunday, January 1, 2012

2011 KE 2012 – SEBELUM DAN SELEPAS





Assalamualaikum semua!!...wahhh..tak pernah2 aku join segmen bagai..ini first time okayy...nampak macam menarik dan mudah je...so nak join jugak lahhh....^_^

2011 ke 2012 - Sebelum Dan Selepas

Sebelum Tahun Baru 2012..mestilah Tahun 2011 kan??...saat terakhir tahun 2011 aku taklah berapa menarik..(tapi nak cerita jugak!!)...haaha...aku cuma habiskan sisa2 Tahun 2011 aku dengan memikirkan resipi2 baru...jaga ibu..sebab ibu baru je lepas operation...then tulis entry2 baru untuk Tahun 2012!!!...^_^...

Untuk permulaan Tahun Baru 2012 yang agak gempakbelaka...aku cuma duduk termenung memikirkan nak masak ape esok sambil tengok Tv2..then blogwalking...sampailah terjumpa Segmen dari Abang Ben Ashaari nihhh...terus aku bersemangat nak join Segmen nihh~!!...^_^

untuk maklumat lanjut sila klik :- Segmen 2011 ke 2012 - Sebelum dan Selepas

A L I F F B O H A R I



Step From Abnormality

^_^

6 comments:

^^eKaTiKaH^^ said...

Hai..singgah dari segmen yg sama..Happy New Year.. :)

Lady Milo said...

selamat mengejar azam 2012!! :-)

siti hidayah said...

Happy New Year :)

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/12/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

Cik Niza said...

mesti pandai masak ni..hehe..bagus2..leh tolong isteri nanti..hehe :p

jage ibu awk tu leklok ye..:)

hepy new year..:)

9n0L4 said...

wahhh. boboi mithali ni. :)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

Muhammad Aliff Bin Bohari said...

Wahhhh~!!..
Terima kasih kepada anda semua!
Selamat Tahun Baru 2012..
semoga segala azam tercapai...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...