Followers

Sunday, January 1, 2012

~Selamat Tahun Baru 2012!!!~ ^_^

Assalamualaikum dan Salam sejahtera kepada semua Rakyat Blogger
^_^



First of all..mestilah nak ucapkan SelamatTahunBaru2012!!!... wahhhh...dah masuk 2012 dah kan??pantas sungguh masa berlalu..macam tak percaya je..^_^...its mean kita semua tak boleh lah buang masa yg ada begitu sahaja..sebaiknya, manfaatkanlah segala ruang dan peluang yg ada untuk menggapai cita2 dan memperbaiki diri untuk menjadi lebih baik...^_^

Bagi aku Tahun 2011 adalah satu tahun yg amat bernilai dan memberi seribu satu kenangan...banyak yg telah berlaku dalam Tahun 2011...berbagai peristiwa dan agenda telah dilalui..Alhamdulillah, mungkin apa yg dilalui tak sebaik apa yg dirancang tapi aku masih bersyukur kerana Tahun 2011 memberi banyak pengajaran..^_^

Okayyy~...ini dah masuk Tahun Baru kan??so, aku rasa masing2 mesti ada azam...tak kisahlah banyak atau sikit yg penting mesti ada azam...^_^
Aku pun ada jugak azam...Tahun 2012 dah menjelama maksudnya bertambah lagi lah azam..even azam Tahun 2011 belum lengkap tercapai..tapi tak jadi masalah rasanya untuk tambah azam untuk Tahun Baru ini~..^_^

Okayyy~..ini senarai azam aku untuk Tahun 2012..^_^ :-
  1. Nak kurangkan berat badan (azam nih dah 3 tahun berturut-turut)
  2. Nak ambil hati si Dia balik..(tak sangka semuanya tak berjalan sebaik mungkin..so, kena usaha balik lah)
  3. Nak jadi Seorang Insan yg Terbaik ( ini memang perlu)
  4. Nak berikan keputusan terbaik dalam semua peperiksaan untuk Semester 4 dan 5..(ini memang wajib)
  5. Nak dapatkan iPad 2 atau Samsung Galaxy Tab..(ini perlu lebihkan usaha)..^_^
Okayy..aku rasa itu je kot..azam kan??its mean taknak lah banyak2..nanti tak tercapai pulak..so, apa yg telah disenaraikan tuh..akan menjadi satu agenda penting bagi diri aku untuk Tahun 2012..^_^..Insyaallah, harap2 semuanya berjalan dengan lancar lah kan...perlu banyak berdoa..dan perlu banyak usaha...itu yg paling penting...^_^


Okayy..sampai sini saja untuk entry pertama Tahun 2012 nihh...sehingga bertemu di entry akan datang..^_^

p/s : Doakan segala azam tercapai ye kawan2...^_^


A L I F F B O H A R I



Step From Abnormality

^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...