Followers

Saturday, December 17, 2011

Tempat yang menarik?

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua!!..^_^...korang dah plan mana2 ke untuk cuti hujung tahun nih??kalau yang dah berkeluarga mesti ada aktiviti bercuti hujung tahun ni kan??kalau yang bujang ikut jelah mak bapak and adik beradik korang..hahaha...

Errrr....dalam pukul 12.00 tengah hari ini aku and family akan bertolak ke Port Dickson..hurrmmmm...as usually lahh gathering for family day..memang dah jadi annual activity dah..sampai je hujung tahun mesti buat family day..berkumpul memanglah seronok...^_^



Sumber : Google


Tapi masalahnya mesti tiap2 tahun dekat Port Dickson ke??haduisssshhh...kenapa mesti Port Dickson lagi??muak kot...rumah aku dengan Port Dickson bukannya jauh mana..1 jam 10 minit perjalanan je kalau aku yang drive lahh...hahaha....Port Dickson dah selalu sangat pergi..thats why rasa macam mood bercuti tuhh..huh~~...rasa macam :"ahhhh...baik duduk rumah!!"..haha..

Takpelah kan, yang penting dapat jugak berkumpul satu family..itu yang seronok...errr..seronok kot??...T_T...

For this year we will stay at PNB Ilham Resort...I don't know how to describe what it will be and how it will be soon...I'm hoping for the best!!...(errr...pehal speaking pulak nihh??..hahaha)...bagi aku lah Port Dickson nih dah takde apa yang menarik...sebab dah selalu sangat pergi..yang paling aku pelik takde Shopping Mall kat situ...haishhhh...bosan lahhh!!..




PNB Ilham Resort

So aku kena rancang activiti aku sendirilah..aku nak bawak Baby Canon DSLR aku , bawak khemah..and bila malam aku nak bermalam di pantai..nak tangkap gambar bulan...suddenly I'm addicted to the moon..(^_*)...itu pun kalau ada masa nak melepak dengan Baby Canon aku..hahah~...^_^..

Korang pun mesti dah rancang nak bercuti kan??mana destinasi pilihan korang?boleh cadang dekat aku?so boleh aku tukar angin untuk percutian tahun hadapan...(^_^)





P/s : nantikan gambar2 yg menarik semasa sy di Port Dickson pada entry akan datang...(tak janji tauuuu~!!...)..hehehe


A L I F F B O H A R I



Step From Abnormality

^_^

2 comments:

sweety_nur said...

dapat jugak pegi bercuti

Anonymous said...

hang sama ja dgn aq .
setiap ujung tahun . mesty g PD .
hahaha . tp, ktorg x jemu .
aq suka gila pergi PD .
tp, tahun nie xtau ag . sume mcm bz je . :S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...