Followers

Friday, December 16, 2011

Lepaskan Tekanan~

Assalamualaikum semua!!..hey blogger semua...bagaimana keadaan anda hari ini??..sihat tak??harap2 sihat lah ye...kalau tak sihat..bawak2 lah pergi klinik ambil ubat..dapat MC sekali ye tak?haha..

Errr...tajuk entry hari ni sebenarnya takdelah menunjukkan aku tertekan sngt..saja letak keyword macam tu..untung ada orang search dekat google..huhu...

Okayy...semalam hari pertama tayangan Mission Impossible 4 : Ghost Protocol ..korang dah tengok??..kalau belum pergi tengok cepat!!..:-)..so semalam aku meluangkan sedikit masa untuk tengok movie ni..aku rasa dah hampir setahun aku tak tengok movie...aku tengok dekat sini~~

kenal kan??
^_^

Mission Impossible 4 : Ghost Protocol


Dekat The Mines, Seri Kembangan...aku puas hati sebab jalan cerita MI4 ni amat menyeronokkan dan penuh dengan aksi..so rasa tak membazir dengan hasil yang aku dapat semalam...tak caya??korang g tengok~!...^_^..

Before masuk TGV tuhh...aku tak tau nak buat ape dah..sebab waktu showing 40minit lagi..so, perut pun dah lapar..aku cari la kedai untuk mengisi perut yg sememangnya dah besar..haha...bukan selalu aku keluar..ape lagi bila dah keluar nihh..memang mewah la hidup aku...aku makan dekat Subway lagi>>>

Hahaha..inilah jadinya kalau aku jarang keluar..
bila dah keluar aku akan belanja semewah yg mungkin...
^_^

Errrr...Subway nih memang mahal..tapi lagi memuaskan dari McD or KFC...dapat pulak Parmesan Oregano Bread semalam dengan Chicken Teriyaki Filling...wahhhh!!..memang puas terlalu puas!..haha...

Tepat 1.40 p.m aku masuk ke Cinema room.. MI4 punya intro pun dah menarik...so aku yakin cerita ni akan memberi kepuasan yg teramat sngt kepada aku...(yg lain tak tau le kan..:-P..huuu)...

Pukul 4.00 p.m Movie pun habis...aku xdela nak lepak situ lama2..pergi sorang je pun..mmg takde plan apa2 lahh...aku terus naik kereta..drive ke Bandar Baru Bangi..saja teringin nak makan Tutti Frutti pulak..hahaha....

Tutti Frutti Bandar Baru Bangi

Errrr...mungkin aku tamak kot masa kat Tutti Frutti nihh...saja isi cup tuh penuh2...nak bagi puas hati..niat hati nak bawak balik rumah..bagi adik makan sekali...so tak mustahil lah kalau harga dia pun sampai RM17.75 kan??hahaha~...tak terkejut pun..benda eksklusif kan..so memang mahal le...^_^

Nampak sedap kan??
memang sedap pun...hehe..
^_^

Hari yang amat memuaskan..dah lama tak mewah macam ni..asik duk rumah kumpul duit je...so bila dah keluar nih..tak salah rasanya nak mewah sikit...aku pun manusia jugak ada kehendak...korang pun sama je kan??hahaha....

Okayyy...sampai disini je dulu..sehingga berjumpa di entry akan datang!!!..^_^


P/s : ade tak blogger yang tengok wayang dekat The Mines semalam???...^_^

A L I F F B O H A R I



Step From Abnormality

^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...