Followers

Wednesday, December 14, 2011

'Subway' la pulak~

Assalamualaikum semua!!..^_^...dah mengantuk ke??ehhh..awal lagi kan??haha...siapa yang kerja and ada kelas esok bawak2 lah tido awal...esok dah menguap baru rasa terseksa..huhu..^_^..

Okayy...hari ni nak cerita pasal 'Subway'..ala yang sandwich tuh..yeke sandwich??ye kot..aku pun tak sure...huhu..korang mesti dah biasa dengan 'Subway' ni kan??mesti dah selalu makan...so maybe tak rasa menarik lah entry aku bg korang yang dah biasa makan 'Subway' nihh..(ade aku kesah??aku nak cerita jugak!..haha)..

Ini kali pertama aku try 'Subway' nihh..before this susah nak cari Outlet Subway dekat dgn area aku...so,taklah berpeluang mencubanya...tapi sekarang dah ada Outlet dia dekat Kajang..dekat je dengan tempat aku..sebab tula aku try..huhu...

First time masuk kedai 'Subway' kan..mesti kekok sikit..tapi aku buat selamba jer..time beratur tuh aku tengok je macam mana customer depan aku buat order..then bila smpai turn aku..aku ikut lah macam mana customer lain tuh buat...(bijak tak??haha..)..takdela rasa awkward sngt..haha..






 dalam bungkusan lagi...
^_^

Haaa~..itulah rupanya..
^_^
 
Urmmm..bagi aku lah...Subway ni tak macam McD ke, KFC or Pizza Hut..dalam banyak2 fast food yg aku makan..aku rasa Subway ni lah yang paling mengenyangkan..puas jugaklah..kalau makan yg Footlong tu lagi puas...yang aku beli ni Footlong lahh...tapi kongsi dengan adik..so jadi 6 inci jugak..kalau tak 12 inci aku makan sorang2..hahaha...so korang yang tak pernah try lagi..apa kata pergi dapatkan dekat Outlet Subway berhampiran korang..aku jamin..pasti puas!!..haha...
 
Okayy..itu jelah untuk kali ini..jumpa di entry akan datang!!..^_^

p/s : baru perasan Tutti Frutti dah bukak dekat 9 Avenue, Nilai..senanglah nak makan Tutti Frutti..heee..^_^

A L I F F B O H A R I



Step From Abnormality

^_^

1 comments:

Woofer Storm said...

tak makan sangat bro,suka makan burger tepi jalan tu.coz murah.hehee


follow sini^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...