Followers

Sunday, November 13, 2011

Header baru ke??

Assalamualaikum semua!!...

Hey guyss!!...sekarang nih tengah Final Exam...tapi aku mood tak macam Final pon..relax yang melampau-lampau...kalau pointer jatuh lagi..matilah aku...first semester punyalah dekan...semester 2 jatuh menjunam!..Hohohoho....Semester 3 nih study ala kadar jelah pulakk..haishhhh....okayyy...kang melalut pulak....

Aku tak tau nak buat ape dahh..so..masa yang terluang ni aku gunakan untuk buat Header baru blog aku....


ape macam??
lawa takkk??
Hohoho

yang nih Header aku yang lama pulak...
Which one better??
^_^

Aku tak sure Header baru ni okay ke tak..huhu...takpe..yang penting aku puas hati...aku tak berapa reti nak buat header yang gempakgempak macam dekat blog korang tuhh...ada yang transparent...ada yang blingbling...hebat-hebat blogger masa kini....

Header yang baru ni sengaja aku letak logo-logo social network tuhh..itu menunjukkan aku connected kepada semua social network tuhh...(itu pun nak cakap ke)...tapi korang jangan tekan dekat logo tu pulak..sebab memang takkan keluar segala profile2 aku..hahaha....

One more thing...Follower Widget aku masih tak berfungsi..T_T...Yesss...i'm truly pelik dengan masalah itu...so korang mungkin boleh follow blog aku dengan mencari Follow Button di bahagia atas belah kiri blog aku nihh...(its a bonus for me if you following my blog instead of reading only..^_^)...

Okayyy...sampai sini saja kali ni...sehingga bertemu lagi di entry akan datang!!

p/s :- Isnin nih aku ada paper final..paper Human Resource Management...Doakan aku yee!!..^_^

A L I F F B O H A R I


Step From Abnormality

^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...