Followers

Saturday, November 12, 2011

Di Sebaliknya..ada yang Tersirat~

Assalamualaikum semua~..

Aku harapkan semua dalam keadaan sihat belaka...Insyaallah...

Sorry..lately jarang hupdate blog...busy memanjang je sekarang...then bila buka blog  tadi ada masalah dengan Follower Widget pulak..haishhh..sampai sekarang tak selesai..aku harap sangat ada yang dapat membantu...



Tadi belek-belek folders dalam lappy nihh..terjumpa pulak gambar ni..terus terkesima..segala kenangan muncul melayang-layang dalam kotak fikiran...




Gambar ini di ambil pada 01.11.2010...lokasinya di Port Dickson....dah berusia Setahun 11 hari gambar ni  rupanya...Yesss...di sebalik gambar ini tersirat pelbagai cerita..tersirat pelbagai maksud...tersirat pelbagai kenangan...cerita aku dan dia..kenangan aku dan dia...di sini lah bermula segalanya...di saat kali pertama dia mengenggam erat tangan aku..Aku ingin mengulangi memori ini bersama dia....

Credit to My Only One :- Siti Nadiah Nazarudhin.....

A L I F F B O H A R I


Step From Abnormality

^_^




1 comments:

Asy Faro said...

hati ibarat cawan.
kalau air dah penuh, da tak bole tambah lagi.
luahan perasaan itu penting, kerana bnyak lagi perkara2 indah d luar sana tunggu masa nak masuk dlm hati kau =)

senang2 nanti usha blog aku ea.
be my folower is an extra bonus for me( if and only if u find my blog interesting) =D

-ASY FARO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...