Followers

Tuesday, January 11, 2011

Mood : Everythings will be fine...:)

11/01/2011

everyday di'update blog ni kn'..hahaha...bnyk kebenor cite aku nih...huhuhu..bce jela...:)

hurmmmm...hari ni..hari kedua aku dlm sem 2 kat kolej ni...hari keadaan jd lebih truk dr smalam...aku x layan sesape pun...tahla..tibe2 rase mcm..kwn2 aku 1 beban utk aku...aku blah dari kelas mcm 2 je...without ape2 info utk diorng..sumpah..aku mntak maaf sgt2 dekat korang..aku rase mcm terganggu sngt mse tuh...harap korang fhm...aku x berniat nk buat korang mcm tuh..mmg xde niat..semua kwn2 ckp..diorg mnyampah bila aku terlalu tertekan..tp,korang x fhm ape yg aku hadapi...dan korang xkn pernah fhm sebab aku x bnyk berkongsi cite dgn korang..harap korang fhm keadaan aku..(bnyk sgt perkataan paham tuh...x paham2 jgk..susah la..hahaha..)...

hurmmmm..tp lastly...bile mlm..ade sorang member nih sedarkn aku..thank so much to u Siti Zulaika, kau buat aku  terkesima...dan terus mncari ruang utk berfikir..dan merenungkan ape yg kau ckp...dan aku tau...kita sume berkwn...dan..x boleh la kalau sume nk ikot mood aku je...x adil la buat korang kan... :) ..aku cube utk tidak mengulangi ape yg aku buat td.. dan sokongan dari korang amatlah diperlukan...(siyes nih...hahaha..)...baru due hari start studnt life kite sume..tibe2 evrythings jd x best...hurmmm..maafkan aku ats ape yg berlaku...

Insyaallah..nanti aku belanje korang mkn k...:)

p/s : to Amirul Zailiq : weyhh....jgn nk bercuti jelaa...balik kolej cpat...hahaha



A L I F  B O H A R I

dari hati..turun ke blog.......

:)

4 comments:

Unknown said...

jgn moody2 k...chill out bro!!!!

Muhammad Alif Bin Bohari said...

thanks bro..sjak kblakangn ni moody skit..tuh yg post pelik2 tuh..haha..
chill!!..:)

Hidayah said...

bagusla hari hari update belog. tak la besawang nanti. haha

anyway, have fun ! :D

Muhammad Alif Bin Bohari said...

heee...kne la rajin...nnti bersawang..dah susah..hahaha..thnks follow..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...