Followers

Thursday, January 13, 2011

Aku...

Aku bukanlah seorang yg sempurna..
Tetapi aku cuba untuk menjadi yang sempurna..

Aku bukanlah seorang yang baik..
Tetapi aku cuba untuk menjadi yang terbaik...

Aku bukanlah seorang lelaki yang memiliki cinta..
Tetapi aku adalah seorang lelaki yang memberi cinta..

Aku bukanlah seorang insan yang pandai berdusta..
Tetapi aku terpaksa berdusta kepada diri sendiri untuk kebahagian orang lain..

Aku bukanlah seorang yang layak untuk menerima kebahagiaan..
Tetapi aku adalah seorang yang memberi kebahagiaan..

Aku tak mampu memiliki apa yang aku impikan..
Tetapi aku akan memberi apa yang diimpikan..

Aku memberi ruang untuk engkau memikirkan apa yang berlaku..
Dan gunalah ruang ini sebaik mungkin..

Kerana..aku terlalu memerlukan..

Lembaran puitis malam...

A L I F  B O H A R I

dari hati..turun ke blog.......

:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...