Followers

Monday, January 10, 2011

Mood : Unknown..

10 Jan 2011


Assalamualaikum..(permulaan yg baik dgn memberi slm..haha..)..hari ni..bermulalah student life aku balik..mmg fun sngt2..dpt satu kelas dgn kawan2 sem lepas..best giler..sebab..kitaorng mmg gila..hahaha...(kwn2..sorry..tp mmg btul kita sume gila kn??..haha)..for the first day..lecturers yg msuk kelas aku..memang best lah..mereka fun, cool, senang cerita..memang senang masuklah ape yg bakal diajar nnti..tp..............., 


brubah mood...


seriously..aku tak yakin dapat buat yg terbaik utk sem 2 ni..(baru sem 2 oke..haha..)..kenapa??susah nak terangkan..hari nih..aku masuk kelas..aku rasa kosong..macam x berminat nak berfikir pasal ape yg berlaku disekeliling aku..bosan!..itulah perkataan yg sesuai utk aku gambarkan mood aku..


aku tak sangka..tahun baru nih..tahun 2011..banyak sgt masalah yg menimpa diri..aku hampir give up..dan takde sape2 yg cuba bantu aku untuk bangun semula..aku kena bangun dgn kaki aku sendiri..alangkah indahnya if dpt peluang mcm Aizul Marcello yg dapat pluang utk memiliki kwn sesempurna Amir Rayyan..(bro..mmg aku tersentuh btul bile bce cerita psl kwn terbaik ko tuh..huhu..)..hurm..tp..aku belum ada pluang utk dpt kwn mcm tu..


melalut pulak..hahaha...berbalik pd cerita di kolej...hurmmm...bnyk mse aku di kolej..aku habiskn dgn kwn sekelas aku..tp..still x barape nak happy..tetap kosong..aku cube carik ruang utk menyendiri..x dpt pulak..


terkesima sebentar...bait2 sendu..mula menemani....
.....
.......
.........
.............
..............


smbung balik..tibe2 mak aku panggil lak..disuruhnye sidai kain mlm2 nih..hahaha...buat jela...


tambah teruk lg..tibe2 aku terkenangkan si die..memori yg xnk aku harap kehadirannya..dtg tiba..mengigit2 sanubari..menambah kerinduan dihati..aku sedar aku x cukup kuat utk menipu diri sndiri..utk nafikan rase cinta yg masih ada..dan aku sedar bkn mudah utk aku terus memiliki die..


hurmmm...aku perlu tnangkan diri..sume org pernah alami kejatuhan..tp..aku ni dah jatuh berkali2..hahaha....sakit sgt rsenye..susah nak digambarkn..hurmm...dan susah utk berpura2 mnunjukkn seperti tiada ape yg berlaku...susah nak tipu diri sndiri..hurrmmmm...buat mse ni aku perlu brdiri teguh, tegak, tetap..ape2 jela..asalkn aku mmpu utk teruskn sume ni...

Senyuman dalam kedukaan..
aku masih mampu tersenyum..
:-)




A L I F  B O H A R I
dari hati..turun ke blog.......
:)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...