Followers

Sunday, May 13, 2012

Home made Chocolate Cake untuk Ibu

Assalamualaikum semua... ^_^

Mesti ramai yang menyambut hari ibu kan? Dan korang masih ragu - ragu sebab ada yang menyatakan hari ibu itu haram. Yes, betul akan jadi haram bila kita berniat untuk sambut sebagai Mother's Day yang memperingati ibu kristian di Greece ( kalau tak silap akulah ). Tapi kalau anda sekadar niat untuk menghargai ibu anda sendiri?. Insyallah, Allah S.W.T tahu akan niat anda. :-)

Aku pun raikan jugak Hari Ibu ni, semalam lagi aku dah raikan ibu aku. Dan kami adik - beradik bertungkus - lumus buat Chocolate Cake untuk ibu. Alhamdulillah kek itu menjadi. Nak tengok gambar kek? ^_^

Hampir siap di hias.. ^_^


Dah selamat di potong oleh ibu..


Selamat Hari Ibu kepada :-
Pn. Shamsinar bt Jamrus.
Saya sayang ibu sangat - sangat.
Ibulah ratu hati saya..
^_^

A L I F F B O H A R I

Step From Abnormality

^_^

2 comments:

Unknown said...

Sedap nye nak resepi la hihihi

Ukhti Syifaa said...

ibu engkau lah ratu hatiku..huhu..
saya hanya mampu bagi kad hasil tgn sendiri jew..hehe..peace~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...