Followers

Sunday, January 8, 2012

Sedetik Waktu Berlalu Semakin Cinta ini Membara







Aku..
Hanyalah seorang Hamba-Nya..

Yang dibekalkan rasa Cinta terhadap-Nya..
Dan sedikit rasa Cinta kepada Ciptaan-Nya..

Aku..
Tak meminta belas darimu..
Hanya meminta belas Dari-Nya..
Kepada-Nya aku berdoa dan berserah..
Aku bersyukur Pada-Mu Ya Allah

Hanya yang aku pinta..
Dirimu berada disisi..
Menemani aku dalam meneruskan perjuangan sebagai Hamba-Nya di bumi ini...

Sedetik waktu berlalu..
Cinta ini tak pernah berkurang malah makin bertambah dan membara..
Fahamilah isi hati ini..
Segalanya telah ku tunaikan..
Segalanya telah ku turutkan..


Hanya kepada-Nya aku berserah..
Kerana Dia yang memberi rasa cinta ini..

Dan kerana Dia yang membenarkan Cinta ini terus mekar di hatiku..

Sedetik Waktu Berlalu..
Cinta ini Masih Untukmu..

A L I F F B O H A R I

Step From Abnormality

^_^




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...