Followers

Saturday, November 19, 2011

Penting ke??

Assalamualaikum...salam Sabtu kepada semua pembaca dan blogger setia...(ade ke yg setia baca blog aku??huhu)...Now cuti sekolah pun dah bermula...ada jugak kolej2 yang dah mula bercuti..tapi sayang..pelajar UiTM kena masuk belajar balik gamaknye ye..hahaha...korang cuti aku belajar...sekarang tiba masa aku cuti korang shuuhhh~...pergi belajar!...hahaha....

Okayyy...ingat lagi masalah aku minggu lepas??masalah yang merungsingkan aku setiap hari...hampir buntu aku dibuatnya... Akhirnya, hari ni, dapat jugak aku selesaikan masalah Follower Widget aku yang dah menghilangkan diri selama seminggu...Aku ingatkan ada masalah dengan "Google Friend Connect"...Rupanya ada kesilapan di template aku...tak sangka pulak boleh jadi mcm tuh...haishhh..sekarang dah settle hati pun rasa senang!..hahaha


Sumber : Google image


Sumber : Google image



Orang cakap Follower Widget ni tak penting pon?betul ke?

Tapi bagi aku lah kan...sebagai salah seorang generasi blogger yang baru nak naik...aku rasa Follower Widget ni terlalu penting sngt...dengan Follower Widget ni aku boleh melihat bilangan rakan-rakan blogger aku semakin bertambah...tapi apa guna nya??

Ia terlalu berguna kepada aku..kerana, bila aku tengok rakan blogger makin bertambah..semangat aku juga akan bertambah untuk menulis entry dengan rajin dan jayanya!..see~..berguna kan Follower Widget tuhh??!...bagi aku teramat-amat berguna...

Aku letak Follower Widget tuh..bukan nak kejar glamour..bukan nak cari populariti..tapi itu adalah salah satu cara aku menaikkan semangat dalam dunia blogging ni...aku tau bukan senang nak ber'blogging'...segala input dengan output mesti sesuai dengan apa pembaca nak...tambah2 blog peribadi mcm aku ni..(ingat ramai sangat ke suka baca cerita diri kau ni Aliff..hahaha)..its okayyy...aku baru je bertapak dalam bidang ni..Insyaallah..aku akan bangun slow-slow....




Sokongan korang amatlah dihargai...
^_^
p/s : sorry kalau bahasa aku agak skema ye...sejak kebelakangan ni..timbul kesedaran untuk menjaga bahasa kebangsaan kita!..marilah pelihara bersama!

A L I F F B O H A R I


Step From Abnormality

^_^

2 comments:

alisa ali said...

oh begitu.. :)

Muhammad Alif Bin Bohari said...

Alisa Ali : ye..begitu lah hendaknya..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...