Followers

Sunday, February 6, 2011

Ketenangan...

Assalamualaikum sume!!..


anda sihat??tak??sihat??...haha...biasalah..musim2 hujan nih..ehhh..musim hujan lg ke?..tahla..sekejap hujan..sekejap panas..tak menentu kan?..takpe2..yang penting..kita masih mendapat rahmat dan nikmat daripadaNya...alhamdulillah..bersyukurlah kepadaNya...:)


hurmmm..aku rasa dah dekat dua minggu aku tak update blog kan??haha...(dah mule malas ko yer Alip)..huhuhu...masa yang mencukupi jadi tak mencukupi lak...rasanya assignmnt tak bnyak pun...study utk test 1 pun x banyak jugak...maybe aku tengah dilanda penyakit *malas!!...di highlight kan yer...sebab penyakit nih mmg bahaya...ahahaha...


Alhamdulillah..kehidupan aku semakin tenang...dan takde lagi yg nak mnganggu hidup aku...Ya Allah...aku bersyukur kepadaMu..kerana menjauhkan aku dari kelalaian yg dilalui selama ini...Amin!!...aku semakin bahagia di samping org yg aku sayang...teramat syg...aku sentiasa berdoa semoga dipermudahkan segala urusan..dikekalkan kebahagian..dikuatkan jodoh olehNya...dijauhkan dari kemungkaran...dijauhkan dari kelalaian...Insyaallah...semoga Allah memakbulkan doa aku..sesungguhnya..aku benar2 cinta...


aku masih mampu berdiri..tersenyum..walaupun terlalu banyak dugaan yg diberikan...aku bermohon agar dikekalkan kesabaran dalam diri..semoga aku dapat terus menempuh dugaan ini..


Ya Allah...sesungguhnya Engkau yang memberikan rasa cinta ini,rasa sayang ini...dan sesungguhnya..aku tak mampu untuk membohongi diri sendiri..cinta ini terlalu kuat Ya Allah...berikanlah aku kekuatan, kesabaran, dan jauhkan lah aku dari kemungkaran dan kegagalan..Ya Allah..bukakanlah pintu hatinya..lembutkanlah hatinya..Amin..


just a short entri...sorry..:)


p/s : banyakkan memohon kepadaNya..sesungguhnya apa yang kita lalui..adalah pemberian dariNya...dan..kita perlulah berusaha , memohon dan yakin dengan pemberianNya...Insyaallah....kebahagian akan dapat dimiliki....:)


Assalamualaikum....:)


A L I F  B O H A R I



dari hati..turun ke blog.......


:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...