Followers

Saturday, January 22, 2011

Hari Pertama


Assalamualaikum.....


Hye readers!!..rasenye dah 2 hari aku tak update blog nih kan??dah bersawang pon..bnyk btol spider kat sini..spiderman je yg blum datang..hahaha...mane taknye...sekarang nih tengah dalam mood assignment berlambak tahap bengkel besi buruk yg tepi2 jalan tuh..hahaha..tp,takpela kan...assignment ni lah yg banyak membantu untuk dapat carry mark lebih selain dari strategi bodek lecturer dgn membelanja beliau mkn aiskrim...hahaha..(jgn tipu la korang x pernah buat..hahaha..)..sebagai pelajar..korang mesti kreatif dan mngamalkan sikap inovatif utk dapat carry mark yg meletop2 tuh..dan terus menjadi pelajar dekan yg dihormati ramai...ahahahahaha...(berlagak tuh)...


teettt!!...sambung balik..
(tgh buat assignment nih...)hahaha..student life...biase la kan??..assignment takkan pernah habis..bak air hujan yang mencurah jatuh ke muka bumi dan menyebabkan beberapa negeri di Malaysia banjir...(ehhh2..kesitu pulak kau nih...hahaha..)


entri kali nih..aku nak kongsikan cerita pasal majlis tahlil yg berlangsung kat rumah Mak Long aku..kami memang selalu berkumpul..ade je family meeting yg berlaku tiap2 bulan..(aku je yg selalu takde..hahaha)...rindu seyh..nk jumpa cousin mazen, pakcek n makcek..tadi dah jumpa..terubat jugak la rindu nih...perjumpaan kali nih kami sisipkan dengan majlis Tahlil and Bacaan Doa Selamat untuk sape yg sambut Birhtday bulan Januari nih...(birthday aku skali oke...spe2 yg nak bg hadiah tuh..dialu-alukan...hahaha..)


jap2......
...
..
.


adooyyy..bnyk btul dugaan nak tulis entri nih..yela..assignmnt nak siapkan gak..huhu


tah apela yg aku melalut nih..sebelum korang bosan..aku sisipkan sedikit gambar utk tatapan korang..:)

Birthday Cake for Pn. Kamariah Bt. Ramli



tibe2 lak ade gamba nih...comelkan cousin aku nih??:)

Hari yang kedua....

teeeettt!!...sambung balik menulis...dua hari yer nak siapkan post nih..disebabkan masa yg tidak mencukupi...hari ni da msuk hari ketiga aku just tido 2 jam satu hari yer...assignment berlambak...sape nak tolong??sila MESEJ sy...jadi PA aku terus...hahaha....

haaaaa!!...Baby yg kat atas tuh..Fariz namanye...comel kn??kan?...btul x??hahaha...disebabkan beliau telah selamat dikhatankan...so, kami pun sekalikan lah majlis doa selamat untuk beliau...alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar...hurmmm..itu sajalah utk post kali nih...assigment aku x siap lagi...hahaha...so,nak kena settlekan jugak...adoyyyy...lecturer mmg baik...full mark utk mereka...(tak ikhlas...hahaha)....xpe2...semuanya utk masa depan aku jugak...terima kasih para riders...ehhh2..readers...haha...kerana sudi membaca entri ini...sayang korang sume!...


p/s : Tabahkan diri..Hadapi dugaan dengan berani..Sentiasa inginkan kejayaan...dan bertawakal lah kepada yg Satu....:)



A L I F  B O H A R I


dari hati..turun ke blog.......

:)

2 comments:

Unknown said...

somel bby itu...

najah hijriah said...

ingat allah dimasa senang n susah.. harap hidup kita lebih baik dimasa akan datang.. moga segala dugaan yang datang kite tempuh dgn jiwa yang tabah...amin~~

p/s: comel la baby tu...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...