Followers

Wednesday, December 7, 2011

Di Setiap Gambar..Ada lagunya~..^_^

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca dan blogger...errr..nak cakap pembaca blog aku ni 1Malaysia tak boleh jugak....sebab yang membaca blog aku ni datang dari seluruh pelusuk Dunia...so 1Dunia lah ye...hahaha~....

Errrrr...siapa cakap "Di setiap gambar ada lagunya"??..siapa lagi kalau bukan CaNon dan Penyanyi Antarabangsa YuNa....Wahhhh...hebat beliau kan??semakin dikenali di mata dunia...mengharumkan nama Malaysia...aku sebagai rakyat Malaysia amat berbangga dengan pencapaian beliau....^_^

Okayyy...tutup cerita pasal YuNa...^_^

Dah lama aku tak sentuh DSLR aku...so semalam ada juga ambil gambar sikit2...saja nak asah bakat semula..nahhh aku sediakan sedikit gambar untuk tatapan korang...^_^



Lens : EF 75-300mm 1:4-5.6


Lens : EF 75-300mm 1:4-5.6


Lens : EF 75-300mm 1:4-5.6


Lens : EF 75-300mm 1:4-5.6


Lens : EF 75-300mm 1:4-5.6

Gear : Canon EOS 1000D
Picture Edit : filters effect edited, backlighting and cropping... 

Okayy...puas tatap gambar ni semua??tak puas aku buat lagi...tinggalkan komen je...^_^

p/s : Di sebalik gambar ada lagunya...so ape lagi..korang boleh lah buat lagu berdasarkan gambar aku ni...hahaha~....Happy Wednesday uolssss!~...^_^


A L I F F B O H A R I



Step From Abnormality

^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...