Followers

Saturday, May 5, 2012

Apam Polkadot untuk dijual~ ^_^

Assalamualaikum semua... ^_^

Haaaa... Aku dah berkecimpung dalam dunia perniagaan. Hari tu buat pizza kan? memang jadi pun pizza tu, nanti aku buat entry pasal pizza okay.

Hari ini aku nak tulis pasal Apam Polkadot. Alahhh, apam yg ada bintik2 tu. Memang comel, kalau tak kena dengan cara penyediannya apam ni jadi semakin comel. Hahaha.. Nah! ini gambarnye >>>>>



Hahahaha... comelkan?? yang kecik2 tu lagi comel. Baik korang cakap comel!!.. Hahaha.. ke pelik? Seriously, aku nak meniaga Apam Polkadot nihh. Kertas kerja dalam proses lagi. Siap kertas kerja tau. Nanti dah settle kertas kerja, aku akan proceed dengan promotion pulak. Hehehe

A L I F F B O H A R I

Step From Abnormality

^_^



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...